
Du kan blive medejer ved at investere i enten en A eller en B anpart:
Vi håber, at 20 lokale entusiaster vil købe én (eller flere) A-anpart.
A-anpartshaverne har stemmeret på generalforsamlingen og vælger bestyrelsen, og er dermed med til at udvikle virksomheden.
For dig, der bare gerne vil bakke op om det nye Peters Gartneri ApS.
Som anpartshaver modtager du et Anpartshaverbevis, lavet af den lokale kunstner Jess Blond.
Som A-anpartshaver får du indflydelse på, hvordan virksomheden skal udvikle sig i fremtiden. Du er med til at vælge bestyrelsen, der bl.a. ansætter den daglige leder og driftslederen.
Som A- og B-anpartshaver bliver du også en del af fællesskabet omkring jordbruget:
.png?etag=%2214ca7c-67077f9f%22&sourceContentType=image%2Fpng&ignoreAspectRatio&resize=377%2B377&extract=0%2B0%2B363%2B377)
Når du har besluttet dig for at blive medejer og investere i en anpart, så udfylder du tegningsblanketten på knappen herunder
Hermed lover du, at du vil betale din anpart, når vi udvider ejerkredsen med de nye anpartshavere til generalforsamlingen først i maj. Send den underskrevne blanket til Pernille pernillepetersgartneri@gmail.com
Vores mål er, at vi i 2026 sammen rejser 500.000 kr i anpartskapital. På barometeret her kan du følge med i, hvor langt vi er nået.
Pengene fra salget af anparter, vil gå til :
Vi har nu foretaget den første kapitaludvidelse med 405.000 kr.
13 har tegnet en A-anpart, 31 har tegnet en B-anpart.

Vi holder en række informationsmøder på Ørnevænget 39, Beder. Nye datoer for informationsmøder henover sommeren vil snart blive annonceret.
Du er også velkommen til at ringe til Pernille på 21605659 eller skrive til pernillepetersgartneri@gmail.com, hvis du har spørgsmål.

Simon Milwertz Philipsen, kok fra Malling og mangeårig kundebonde er den første (udover Peter), der har tegnet sig for en anpart, endda en A-anpart. Her kan du høre, hvorfor han synes, det er vigtigt at blive medejer af det nye ApS
CVR. 21984949